پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است قیمت نصب و طرح و یراق آلات در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عنصر نور طبیعی را وارد محیط کرده، تهویه هوا را انجام می دهد.

  • ۰
  • ۰

تغییر دکوراسیون با نوسازی خانه

تغییر دکوراسیون با نوسازی خانه و نکات کلیدی ایده های کم هزینه موضوعی است که باید بیشتر درباره آن فکر کنید تا دچار اشتباهات رایج در نوسازی خانه نشوید.

فضاها و بخش های مختلف خانه، نوع کاربری که نیاز دارید و اندازه مورد نظر چگونگی چیدمان، راحتی و آرامش مواردی هستند که در نوسازی خانه اهمیت فراوانی دارد.

یکی از نکات اساسی در نوسازی خانه تعیین بودجه است و باید براساس آن تصمیم گرفت چه نوع متریالی به کار برد و چه نوع تغییر دکوراسیون را در خانه ایجاد کرد.

برای هرگونه تغییر دکوراسیون در منزل از رنگ و نقاشی گرفته تا تغییر کفپوش، دیوارپوش، تعویض کابینت های آشپزخانه، تعویض درب و پنجره، تغییر در نمای خارجی و داخلی ساختمان فقط کافی است با دکوپارتمان تماس بگیرید.

نوسازی خانه شامل طراحی خاص و تغییر دکوراسیون در هر بخش می شود، طراحی روف گاردن، نصب آلاچیق در حیاط خلوت یا چیدمان در تراس و بالکن گزینه های ایده الی هستند.

اشتباهات رایج در نوسازی خانه

برای اینکه دچار اشتباهات رایج در نوسازی خانه های قدیمی و فرسوده نشوید، به مقاومت خانه و تعمیر و ترمیم بخش های فرسوده توجه داشته باشید.

اگر خانه ای محکم با زیربنایی مقاوم در اختیار دارید و از ظاهر آن خسته شده اید، به نمای داخلی و خارجی آن بپردازید، با مصالح مرغوب و باکیفیت نمای سنگی، شیشه ای یا آجری را اجرا کنید.

برای نمای داخلی با ایجاد اختلاف سطح و اجرای راپله و نرده، استفاده از یراق آلات نرده، فرش یا کفپوش های مدرن و زیبا می توانید اشتباهات رایج در نوسازی خانه را کاهش دهید.

انتخاب و نصب کفپوش ها و دیوارپوش های چرمی، سه بعدی یا متریال های دلخواهتان و رنگ های متناسب با سایر عناصر دکوراسیونی می تواند فضایی جدید و شاداب برای شما ایجاد کند.

برای تغییر دکوراسیون خانه به ویژه در آشپزخانه و سرویس بهداشتی، با تعویض شیرآلات، دستگیره کابینت، کاشی و سرامیک یا نصب سقف کناف و نورپردازی، نمای خانه را به کلی عوض می کند.

نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون با نوسازی خانه

وجود دو درب در خانه، درب جلویی و درب پشتی خانه دقیقا مقابل هم، اشتباه رایجی است و یکی از نکات کلیدی در نوسازی خانه محسوب می شود.

در تغییر دکوراسیون و نوسازی خانه نکته کلیدی دیگر این است که درب حمام روبه روی آشپزخانه و راه پله رو به روی درب ورودی خانه قرار نگیرد.

اگر برای طراحی خانه نیمه دوبلکس تصمیم گرفته اید، هرگز حمام را بالای اتاق خواب در نظر نگیرید، برای داشتن اتاق خواب مستر به این نکته کلیدی در نوسازی خانه دقت کنید که پارکینگ زیر اتاق خواب قرار نگیرد.

در برخی موارد تغییر دکوراسیون و نوسازی خانه با برداشتن یک دیوار یا تغییر کاربری یک فضا مثلا ایجاد حمام یا سرویس بهداشتی است، هیچگاه حمام در مرکز خانه، بالا یا روبه روی درب اصلی ساختمان قرار نگیرد.

یکی دیگر از نکات کلیدی در نوسازی خانه مشاوره گرفتن از فرد متخصص و حرفه ای است که برآورد و محاسبه دقیق انجام داده، برای تغییر و تعویض المان ها باید با توجه به تخریب، آسیب و موارد پیش بینی نشده صورت بگیرد.

ایده های کم هزینه نوسازی خانه

یکی از ایده های کم هزینه نوسازی خانه تغییر رنگ است، شما می توانید برای اتاق ها و فضاهای کوچک رنگ روشن در نظر بگیرید، در خانه های قدیمی رنگ های شاد را با رنگ های کدر و مات جایگزین کنید.

نصب پنجره های بزرگ و نصب آینه، استفاده از لامپ دیواری یا نورهای سقفی گزینه های مناسب و ایده های کم هزینه نوسازی خانه هستند که فضا را درخشان و زیبا کنند.

استفاده از گل و گیاه و برخی وسائل قدیمی جالب که کاربری خود را از دست داده اند، به عنوان عناصر دکوراتیو جذابیت زیادی در تغییر دکوراسیون ایجاد می کند و ایده های کم هزینه نوسازی خانه محسوب می شوند.

استفاده از وسائل چند منظوره مانند مبل تختخواب شو یا طراحی خاص کاناپه ای که دارای آکواریوم است، مبل با فضای ذخیره سازی برای قرار دادن کتاب یا ظروف ایده های کم هزینه نوسازی خانه و چیدمانی متفاوت و خاص ایجاد می کند.

فضاسازی جدید و چیدمان زیبا در بخش هایی که در خانه بی استفاده مانده، مثلا قرار دادن میز غذاخوری در کنار پنجره یا بالکن خانه، قرار دادن مبل تک نفره در راهرو، نصب شلف چوبی ساده به دیوار زیر پله و مکانی برای مطالعه یا کار.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی