پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است قیمت نصب و طرح و یراق آلات در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عنصر نور طبیعی را وارد محیط کرده، تهویه هوا را انجام می دهد.

  • ۰
  • ۰

کرکره گالوانیزه پانچ دار(کرکره ضد حریق)

  کرکره گالوانیزه پانچ دار

  کرکره ضد حریق نام دیگر این محصول در بازار های تجاری میباشد.

   این گروه کرکره ها به خاطر قابلیت های ایمنی و امنیتی بالا؛ امروزه دارای متقاضیان بسیاری بوده که از جمله آنها بانک ها و فروشگاه های طلا و جواهرات و عتیقه فروشی ها میباشد.

  این محصول به دلیل دید کامل داخل فروشگاه مورد توجه مشاغل دیگر از جمله فروشگاه های خودرو و مبلمان و لوازم خانگی و ورزشی و مشابه آنها نیز می باشد.

  از خصوصیات بارز کرکره گالوانیزه پانچ دار یا کرکره گالوانیزه سوراخدار ضد حریق بودن آن و امنیت آن میباشد . کرکره های گالوانیزه در 4 طرح مختلف محدب و تخت و سوراخدار و(پانچ دار) و ساده ارائه می گردد.

  رنگ آمیزی این کرکره به در خواست مشتریان و کارفرمایان و مصرف کنندگان قابل انتخاب بوده و تماما رنگ های استاتیک و رنگ کوره ای پادر کوتینگ میباشد که پس از زیر سازی و اسید شوری اجرا و عمر بسیار بالایی ور حفظ و دوام و زیبایی کار ایجاد می کند. 

  این سیستم با انواع موتور های ساید و سنترال قابل اجرا و بهره برداری بوده و کلیه سیستم های اکسس کنترل و مدار های جانبی نیز بر روی برد های جعبه فرمان آن قابل نصب و اجرا میباشد.

  این کرکره ها به خاطر قابلیت های ایمنی و امنیتی بالا امروزه دارای متقاضیان بسیاری بوده که از جمله آنها بانک ها و فروشگاه های طلا و جواهرات و عتیقه فروشی ها میباشد.

  این محصول به دلیل دید کامل داخل فروشگاه مورد توجه مشاغل دیگر از جمله فروشگاه های خودرو و مبلمان و لوازم خانگی و ورزشی و مشابه آنها نیز می باشد.

کرکره های اسپید؛؛یا کرکره های سرعتیHigh speed door

 درب های , های اسپید, high speed door

   در دو نوع پارچه ای و آلومینیومی تولید و اجرا میگردد که از موتور ها و تکنولوژی شرکت افا فلکس آلمان و  توسط نیروهای زبردست و تکنسین های ماهر شرکت آسان سازه  مونتاژو ارائه میگردد.

  این سیستم به دلیل داشتن حسگر های بسیار ایمن و جعبه کنترل فول اتومات و فول آپشن با مدار های استاندارد اروپا  کنترل ؛ و این اطمینان را برای مصرف کننده گارانتی و تضمین مینماید؛ که با کوچکترین مانع در هر نقطه ؛ ایستاده" ؛  و با همان سرعت به بالا بر میگردد.

  موارد استفاده:

  کارگاه های صنعتی میباشند که دارای تردد بالا بوده و برای حفظ برودت داخلی فضاهای داخلی خود درب های عبور و مرور برای وسایل کارگاهی را مانند لیف تراک ها و مشابه آن به این سیستم مجهز مینمایند.

   از دیگر امکانات این سیستم قابلیت نصب انواع سیستم های اکسس کنترل و  برد های مخصوصی میباشد که بر روی وسایل نقلیه پر تردد به این کارگاه ها نصب ؛؛ و با تعیین فاصله متریک از سیستم مرکز کنترل ؛ تردد این وسایل را در کوتاه ترین زمان امکان پذیر مینماید.

کاتالوگ هایی که درر باره این محصول و مشخصات فنی آنها ضمیمه گردیده می تواند بهترین راهنما برای کسب اطلاعات کامل تر از این محصول باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی