پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است قیمت نصب و طرح و یراق آلات در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عنصر نور طبیعی را وارد محیط کرده، تهویه هوا را انجام می دهد.

  • ۰
  • ۰

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره

تعمیر و رگلاژ پنجره  دوجداره UPVC که خوب باز و بسته نمی شوند یا اگر بسته می شود سرما و گرد و خاک و سر و صدا همچنان از داخل آن وارد منزل شما می شود، ضروری است.

صداگیری و رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC در تهران و  کرج با صداگیری و درزبندی توسط کارشناسان حرفه ای انجام می شود.

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره خراب و دارای ایراد عایق بندی  باید انجام شود تا از ورود سرما یا گرد و خاک و سرو صدای مزاحم محیط به منزل شما جلوگیری کند.

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره موجب سهولت باز و بسته شدن پنجره، رفع افتادگی و گیر لنگه بازشو درب و پنجره،عملکرد بدون ایراد یراق آلات می شود.

ترمیم لاستیک های عایق بندی پنجره و کیپ شدن کامل درب و پنجره نیز براساس تعمیر و رگلاژ درب و پنجره که توسط نیروی مجرب و آموزش دیده انجام می شود.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره UPVC

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره تهران و کرج

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره در تهران و کرج در صورت خرابی دستگیره و عدم کارکرد درست آن برای باز و بسته کردن درب یا پنجره UPVC است.

این مشکل یا مربوط به خود دستگیره است یا خرابی یراق آلات درب و پنجره باعث عدم کارکرد صحیح دستگیره شده که یا دستگیره درست نمی چرخد یا هرز شده است.

رگلاژ پنجره دوجداره UPVC تهران و کرج برای مواردی مانند خرابی و دفورمه شدن یا شکستگی لولاهای درب و پنجره UPVC کاربرد دارد.

شکستگی لولا با توجه به سنگینی لنگه بازشو درب یا پنجره بسیار خطرناک بوده و در مواردی باعث افتادن لنگه بازشو درب یا پنجره UPVC به پایین و شکستگی پنجره یا صدمه به افراد خانه می شود.

پنجره دوجداره در تهران

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره کشویی UPVC

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره کشویی یا ریلی UPVC از لحاظ بازشو با پنجره های لولایی تفاوت دارد، لنگه بازشوی پنجره توسط غلتک روی ریل حرکت می کند و عایق بندی پنجره حساس تر است.

پنجره دوجداره هافمن کشویی پنجره دوجداره ویستا بست کشویی و پنجره وین تک کشویی در دو نوع تک ریل و مونو ریل ساخته می شوند.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • پنجره آفتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی