پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره دوجداره UPVC

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است

پنجره UPVC – یو پی وی سی نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است قیمت نصب و طرح و یراق آلات در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عنصر نور طبیعی را وارد محیط کرده، تهویه هوا را انجام می دهد.

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس در انواع مختلفی وجود دارد. درب ضد سرقت مدرن پی وی سی علاوه بر اینکه دارای ایمنی بالاست، از نظر زیبایی ظاهری نیز قابل رقابت با سایر درب ها می باشد.

علاوه بر مقاومت درب های ضد سرقت در برابر ورود سارقان، ظاهر درب ضد سرقت لوکس نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و مدل های لوکس برجسته، با اضافه کردن شیشه هایی از جنس گلس استن، ویژگی خاصی به این درب ها داده است.

لنگه درب ضد سرقت لوکس از ورق ام دی اف با روکش طبیعی چوب  گردو  ساخته شده است و دارای سه لولا، قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پستچی و چشمی می باشد.

درب ضد سرقت لوکس دارای طرح های برجسته بوده و روی چهار چوب فلزی آن، روکوب با روکش طبیعی چوب قرار گرفته است. داخل درب ورق فولادی به صورت شبکه ای و عایق های صوتی و حرارتی در بین شبکه ها قرار گرفته اند.

ساختار درب ضد سرقت لوکس بستگی به نوع درب دارد. برخی از مدل ها وارداتی ترک و برخی نیز ساخت کشورهای ایتالیا و اروپا هستند و اغلب با سبک مدرن هستند.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

درب های ضد سرقت از نظر امنیت و ساختار تفاوت زیادی با هم ندارند. قیمت درب ضد سرقت لوکس گران یا ارزان باشد به شکل ظاهری و میزان برجستگی چوب کار شده روی درب بستگی دارد.

از روکش های مختلفی در ساختار و ظاهر درب ضد سرقت استفاده می شود که موجب افزایش قیمت درب ضد سرقت لوکس نسبت به نمونه های ساده تر می شود.

استفاده از روکش گردو، چوب های خراطی شده و طرح های برجسته سلطنتی با روکش و یا چوب گردو عوامل تاثیرگذار روی قیمت درب ضد سرقت لوکس هستند.

چوب های دیگر لوکس مانند چوب های آفریقایی، چوب بلوط، روکش های بلوط و رویه های ضد سرقت با رویه های روکش های درجه یک چوب تزئینی آمریکایی و اروپایی در مدل های مدرن و قیمت درب ضد سرقت لوکس تاثیرگذارند.

روکش های براق سفید، مشکی، هایگلاس، رنگ های پولیش در برخی موارد استفاده می شود و باید در نظر داشت که استفاده از این نوع متریال باعث افزایش قیمت درب ضد سرقت خواهد شد.

فروش درب ضد سرقت لوکس

فروش درب ضد سرقت لوکس که توسط ۱۴ زبانه متحرک و ۴ زبانه ثابت در مجموع ۱۸ زبانه با چهاچوب درگیر می شوند، برای حفظ امنیت و دور لنگه درب از استیل پوشیده شده که موجب زیبایی این درب ها می شود.

با توجه به ظاهر بسیار شیک، به روز و تنوع بالای طرح، فروش درب ضد سرقت لوکس با استقبال زیادی از سوی سازندگان ساختمان  که علاوه بر استحکام به ظاهر بنا نیز اهمیت زیادی می دهند مواجه شده است.

قابلیت اضافه کردن آلارم، چشمی و قفل دیجیتال در فروش درب ضد سرقت لوکس تاثیر گذار است و استفاده از مصنوعات چوبی برای افزایش زیبایی درب ضد سرقت و هارمونی آن با دیگر عناصر و متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی خانه نقش دارند.

کیفیت تضمین شده در ساخت، تولید و فروش انواع درب ضد سرقت لوکس می تواند ویژگی های ضد دیلم، چهارجوب متحرک و متریال های باکیفیت انتخاب درب مناسب را به همراه دارد.

درب ضد سرقت باید علاوه بر ممانعت از ورود سارقین، از استانداردهای لازم برخوردار بوده، در زمان وقوع حوادثی مانند زلزله و آتش سوزی نیز مقاوم باشد. فروش درب ضد سرقت لوکس با ویژگی های متناسب با محل انجام می شود.

نصب درب ضد سرقت لوکس

برای نصب درب ضد سرقت لوکس باید از اشخاص متخصص و حرفه ای کمک گرفت، چون  نیاز به تخصص و تجربه دارد و اصول خاصی را باید در هنگام نصب این نوع دربه رعایت کرد.

از آنجا که تنوع زیادی در مدل ها و شرکت های سازنده درب ضد سرقت وجود دارد، نصب درب ضد سرقت لوکس با روش های مختلفی انجام می شود. استفاده از پیچ سر مته، رولت بول، جوش دادن و استفاده از فریم انتظار رایج هستند.

سارقین اغلب از فضای بین دیوار و چهار چوب برای نفوذ به داخل استفاده می کنند، برای نصب درب ضد سرقت لوکس بهتر است فضای خالی مورد نظر با ملات و خرده آجر پر شود تا مانع از غر شدن چارچوب توسط دیلم یا جک باشد.

نصب درب ضد سرقت لوکس باید توسط نصاب با تجربه انجام شود تا بتواند بدون ایراد با رعایت اصول اولیه درب را نصب کند و به مرور زمان مشکلی ایجاد نشود.

نصب درب ضد سرقت لوکس نیاز به مهارت و توان اجرایی بالایی نسبت به  درب های دیگر دارد. کوچکترین اشتباه در نصب این نوع درب باعث آسیب های جدی  در زیبایی  و دوام آن خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی